Ets a: Portada > Notícies

Altres notícies

L’ICAC atorga la dispensa genèrica parcial dels cursos de formació teòrica d’auditors i de l’examen teòric d’accés al ROAC als graduats de la Facultat d’Economia i Empresa de la URV.

L'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes ha atorgat als que obtinguin un títol oficial de Grau de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili, una dispensa genèrica parcial dels cursos de formació teòrica d'auditors i de la primera fase de l'examen d'accés al Registre oficial d'auditors de Comptes en les matèries recollides en la taula d'equivalències, sempre que el títol s'obtingui cursant les assignatures assenyalades.

Els graus que l’han obtingut són:

• Administració i Direcció d’Empreses.
  • Economia.
  • Finances i Comptabilitat.

I els dobles graus:

• Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat.
  • Administració i Direcció d’Empreses i Dret.

Es poden consultar les taules d’equivalències a la pàgina web de l’ICAC (http://www.icac.meh.es/seccion.aspx?hid=3496)

Pujar