Ets a: Portada > Notícies

Altres notícies

Acte de graduació de doctors i doctores URV 2017-18 i lliurament dels Premis Extraordinaris de Doctorat, amb representació del doctorat d’Economia i Empresa.

Imatge de l'acte de graduació dels doctors i doctores de la Universitat Rovira i Virgili del curs 2017-18.

S’ha celebrat l’acte de graduació dels alumnes que han obtingut el títol de doctor o doctora a la URV durant el curs 2017-18.

En l’acte de graduació, la Dra. Nicole Kalemba, que va cursar el seu doctorat a la Facultat dins el programa Economia i Empresa, ha parlat en noms dels recents doctors i doctores. Una vegada s’ha fet el lliurament dels diplomes que els acrediten com a doctors i doctores, Nicole Kalemba, ha parlat de l’esforç que els ha suposat fer aquest camí “no sempre fàcil però enriquidor i que ens ha ajudat a créixer, un estrès continuat que ha valgut la pena per treure cada dia el millor de tots nosaltres”.

En aquest acte també  s’han lliurat els 24 Premis Extraordinaris de Doctorat del curs 2016-17.  El Dr. Joan Batalla Bejerano, va recollir el premi extraordinari corresponent al programa de doctorat d'Economia i Empresa.

Imatges de la recent Dra. Nicole Kalemba realitzant el seu discurs en representació de tots els doctors i totes les doctores graduades (esquerra); i del Dr. Joan Batalla Bejerano recollint el Premi Extraordinari de Doctorat (dreta).

Pujar