Ets a: Portada > Notícies

Altres notícies

Campanya Reis solidaris: recollida de joguines i altres regals a la Facultat d'Economia i Empresa fins l'11 de desembre

Un any més s'inicia la campanya de recollida de joguines noves i/o de segona mà en bon estat a la URV, però aquets curs només es podran deixar a la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia del Campus Sescelades a Tarragona i a la Facultat d'Economia i Empresa del Campus Bellissens a Reus, ja que no tenim suficient infraestructura per poder fer la recollida a totes els facultats.

La campanya comença aquest divendres dia 23 de novembre fins el dia 11 de desembre. A partir de l’11 de desembre si voleu fer entrega d’alguna joguina més ho haureu de fer directament a la Facultat d’Economia i Empresa de Reus.

També fem una crida de voluntaris/es per col·laborar a la neteja i classificació de totes les joguines que es recullen. Per aquest motiu es pot enviar un correu a: mariaconcepcio.torres@urv.cat donant: nom i cognoms, DNI amb la lletra, telèfon de contacte i dies i hores que pot col·laborar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Pujar