Ets a: Portada > Notícies

Altres notícies

Campanya Reis solidaris: recollida de joguines i altres regals a la Facultat d'Economia i Empresa fins el 15 de desembre

Un any més s'inicia la campanya de recollida de joguines noves i/o de segona mà en bon estat a la URV, però aquets curs només es podran deixar a la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia del Campus Sescelades a Tarragona i a la Facultat d'Economia i Empresa del Campus Bellissens a Reus, ja que no tenim suficient infraestructura per poder fer la recollida a totes els facultats.
a campanya comença aquest dijous dia 30 de novembre fins el dia 15 de desembre. Tot i així, els dies 18 i 19 de desembre si alguna persona vol entregar quelcom més ho haurà de fer directament a la Facultat d'Economia i Empresa de Reus.
També fem una crida de voluntaris/es per col·laborar a la neteja i classificació de totes les joguines que es recullen. Per aquest motiu es pot enviar un correu a:
mariaconcepcio.torres@urv.cat

Donant: Nom i dos cognoms, DNI amb la lletra, telèfon de contacte i dies i hores que pot col·laborar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Pujar