Ets a: Portada > Notícies

Altres notícies

Reunió amb entitats col·laboradores en pràctiques externes a la Facultat d'Economia i Empresa

Des de la coordinació de pràctiques de la Facultat d’Economia i Empresa es va organitzar el passat 5 de juny una sessió informativa a empreses interessades a col·laborar amb el centre acollint estudiants en pràctiques el proper curs 2017/18. En aquesta sessió, la Dra. M. Glòria Barberà i la Dra. Carme Molina van informar de les característiques pròpies les modalitats de pràctiques curriculars i extracurriculars i el funcionament de l’aplicació informàtica HERA que des del curs 2016/17 gestiona ambdues modalitats de pràctiques. Van assistir representants de les següents entitats: Reclams, Diputació de Tarragona, Dispel, Ecotex, Insta Serveis Jurídics Ambientals, l’Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social, Izertis, Joaquin Oliva, Kelloggs, Llaberia Plàstics, Marlex, Parés i Aubia, Petit Enginyers, Porta Sistemas, Mariscal & Sarroca, TQ Tecnol i agents col·laboradors del Banc Santander.

El dimecres 7 de juny es va fer la mateixa sessió al Campus Terres de l'Ebre, amb els representatns de les següents entitats: Vidiella i Rosa S.R.C., Rull Serveis de Pintura i Retolació, Homedes Utges SCCL, Centre de formació Pitarch, Cafés Civit, Fundació Gentis, Mundoparquet, Ibercaja i agent col·laborador del Banc Santander.

L’experiència de la Facultat d’Economia i Empresa mostra el gran interès per part de les empreses i institucions de l’entorn per col·laborar en la formació dels seus estudiants, i un alt nivell de satisfacció per part d’aquestes amb el desenvolupament de les pràctiques. De mitjana, cada curs acadèmic, se signen 135 convenis de pràctiques curriculars a partir de més de 250 ofertes que realitzen més de 100 entitats col·laboradores. Un 98% de les entitats que han acollit un/a estudiant en pràctiques repetiria l’experiència, mostra de la bona valoració per part de les entitats d’aquesta col·laboració Universitat-Empresa.

Imatges de la reunió amb els representats de les entitats col·laboradores, 5 de juny 2017.

Pujar