Ets a: Portada > Notícies > Sessió de benvinguda als estudiants de màsters oficials de la FEE.

Sessió de benvinguda als estudiants de màsters oficials de la FEE.

El dilluns 22 d'octubre de 2018, a la Sala de Graus de la Facultat d'Economia i Empresa, es va celebrar l'acte de benvinguda als estudiants dels màsters oficials del curs 2018/19.

A l'acte, al qual van assistir també les coordinadores dels màsters, el degà de la Facultat, el Dr. Antonio Terceño, va fer una presentació del centre i dels estudis que s'imparteixen:

• Màster en Direcció d'Empreses (MDE)
  • Màster en Emprenedoria i Innovació (MEI)
  • Màster en Mercats Internacionals (MMI)

Els tres màsters tenen un perfil d'estudiants molt internacional: dels 51 estudiants matriculats, el 36% procedeixen d'Amèrica, el 9% d'Àsia, el 7% d'Àfrica i el 12% de la resta d'Europa. El 36% d'estudiants, procedeixen d'universitats espanyoles.