Ets a: Portada > Notícies > Prevenció Covid-19

Mesures de prevenció pel Covid-19 (mentre duri la pandèmia)

Per a estudiants de la seu de la Facultat a Reus: si la vostra aula es troba a la planta baixa de la Facultat (aules A.01, A.02, A03, A.04, A.011, A.012), heu d'entrar i sortir per la part del darrera (façana que dona a l'hospital). No utilitzeu la porta principal, que està reservada per als estudiants que teniu l'aula a la primera planta (A1.1, A1.2, A1.3). Eviteu circular pels passadissos de la Facultat.

- Plànol aules Reus

Per a estudiants de la seu de la Facultat a Tortosa:

- Plànol aules Tortosa

Tots els estudiant en totes les seus heu de portar mascareta en tots els espais de la Facultat.

Renteu-vos les mans sovint. Trobareu gel desinfectant en diferents punts de la Facultat.

Seguiu la senyalització per moure-us per la Facultat, i a les aules ocupeu els seients senyalitzats.