Ets a: Portada > Notícies > Presentació treballs VI Jornada Economia Salut

VI Jornada d'Economia de la Salut i Gestió de les Institucions Sanitàries: l'equitat com objectiu del sistema sanitari

Presentació de Treballs

Els assistents a la Jornada que vulguin presentar una comunicació hauran d’enviar, abans del 10 d’abril de 2012, un resum amb un màxim de tres pàgines, segons el model que consta a l'annex 1.

El resum s'ha d'enviar a l'atenció de Lluïsa Corberó, a l'adreça electrònica: marialuisa.corbero(ELIMINAR)@urv.cat, amb l'assumpte "Comunicació VI Jornada".

El Comitè Científic seleccionarà els treballs que seran exposats en les sessions de comunicacions de la Jornada i elaborarà el programa definitiu a partir del 13 d’abril de 2012. Les comunicacions acceptades i el programa definitiu seran publicats a la pàgina web de la Jornada.

El mateix dia de la celebració de la VI Jornada, 26 d’abril, s’haurà de lliurar l’arxiu corresponent a la presentació de la comunicació o pòster per tal de incloure’l en el CD que es publicarà posteriorment.