Ets a: Portada > Notícies > Premi debat ADMM2019

Júlia García Güell: premi ADMM 2019 amb la Cornell Speech and Debate Society

Júlia Garcia Güell, estudiant del grau d’ADE a la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, i que actualment està fent una estada de mobilitat en els Estats Units d’Amèrica a la Cornell University, ha estat una de les guanyadores, en la modalitat d’oratòria, de la primera edició del “Abierto de Debate Mexicano de Mujeres” (ADMM 2019), en representació de la Cornell Speech and Debate Society (CSDS). El torneig s'ha celebrat del 8 al 10 de març a la ciutat mexicana de Morelia, sota l’organització de l’Asociación Michoacana de Cultura y Debate, com activitat commemorativa del Dia Internacional de les Dones.

Aquesta competició de debat, exclusiu per a dones, consistia en tres modalitats: discurs, oratòria, i debat per equips. Hi varen participar 60 estudiants provinents de diverses universitats de Mèxic i dels Estats Units d’Amèrica.