Ets a: Portada > Notícies > Jornades de Portes Obertes

Jornades de Portes Obertes a la FEE

Amb motiu del tancament de les instal·lacions de la universitat per l'estat d'emergència sanitaria, les Jornades de Portes Obertes s'oferiran virtualment els dies 7, 8, i 9 de maig. Inscripcions a partir del 23 d'abril.

Imatges de les Jornades de Portes Obertes que es van celebrar a la Facultat d'Economia i Empresa, el 7 de febrer de 2018.

El passat 28 de febrer, van tenir lloc les Jornades de Portes Obertes a la Facultat d'Economia i Empresa de Reus.

Durant aquestes Jornades, que s'organitzen cada any amb l'objectiu d'apropar la universitat als alumnes de secundària, s'ofereix una xerrada informativa sobre els diferents ensenyaments de la Facultat, i una visita guiada a les instal·lacions del centre.

Les sessions presencials previstes per als dies 28 de març, i 18 d'abril, s'han hagut de cancel·lar per l'estat d'alarma sanitària. En el seu lloc, s'oferiran Jornades de Portes Obertes Virtuals els dies 7, 8, i 9 de maig. Us podeu inscriure a partir del 23 d'abril.

Més informació i inscripcions

Veure vídeo