Ets a: Portada > Notícies > Meritxell Ruiz Isern

Meritxell Ruiz Isern

És llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses (1996-2001) i disposa del Diploma d'Estudis Avançat del programa de doctorat en Economia i Empresa (2002-2004).

Durant la seva vida estudiantil va ser representant dels estudiants a la junta de la nostra Facultat. Ha tingut una vida molt activa en el teixit associatiu de Reus, participant a l'Orfeó Reusenc i al Consell de Joves de l'Ajuntament de Reus, entre altres.

Des de l'any 2001 fins al 2006 ha treballat a “la Caixa” com a assessora de serveis financers, i des de llavors és diputada al Parlament de Catalunya per CiU, on exerceix de membre de la Comissió d'Economia, Finances i Pressupost.