Ets a: Portada > Notícies > Informació important matrícula nou accés

Informació per a estudiants de nou accés de 1r de graus i dobles graus

Documentació necessària

Dia i hora de matrícula: del 7 al 10 de setembre estudiants en 1a preferència, i del 21 al 23 de setembre per a estudiants de 2a a 8a preferància. Se us comunicarà dia i hora concrets a l'e-mail que heu indicat a la preinscripció. Rebreu altra informació específica des de la Secretaria Acadèmica del Campus.

Consultar informació addicional sobre la matrícula (beques, informació econòmica...)

Més informació: matricula.scb(ELIMINAR)@urv.cat

Estudiants de nou accés d'ADE+TDAWiM consulteu informació sobre la titulació de l'ETSE (curs de síntesi, calendari acadèmic, horaris, calendari d'exàmens)

• Jornada d'Acollida (assistència obligatòria)

28 de setembre (Reus), i 28 i 30 de setembre (Tortosa). Consulteu hora i aula al programa de la jornada

Programa de la Jornada d'Acollida (Reus)

Programa de la Jornada d'Acollida (Tortosa)

• Inici de classes

Estudiants de 1r: 28 de setembre jornada d'acollida, i 29 de setembre inici de classes.

Estudiants a partir de 2n: 28 de setembre.

Guia docent (horaris, calendari acadèmic, calendari d'exàmens...). Al web de la Facultat, teniu la guia docent, clicant les opcions del menú de l'esquerra trobareu tota la informació que necessiteu. Clicant a calendari acadèmic teniu els períodes lectius (quan s'imparteixen les classes), i els períodes d'exàmens. Clicant a ensenyaments i seleccionant la vostra titulació, teniu els horaris, aules, calendaris d'exàmens, itineraris, assignatures, continguts...
*Amb motiu de la Covid-19 els torns horaris habituals de la Facultat han canviat.

Identifica la teva aula al plànol i l'accés que has d'utilitzar:
     - Aules a Reus
     - Aules a Tortosa