Ets a: Portada > Notícies > I Jornades Internacionals URV

Primeres Jornades Internacionals a la URV

El proper dimarts, 3 de maig, a les 12 h, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, dins del seminari "El teu futur laboral és internacional", se celebrarà una taula rodona al voltant de l'empleabilitat, i la importància que té, en aquest aspecte, comptar amb una experiència d'estudi i/o treball en altre país.

Aquest seminari s'emetrà en directe per videoconferència a l'Aula 103 de l'Edifici Betània del Campus Terres de l'Ebre.

Participaran a les ponències:

Sr. Dimitri Barua
Representant de la Comissió Europea a Barcelona

Sr. Juan José Bermúdez
Responsable de Desenvolupament de Personal a Frape Behr S.A.

Sra. Montserrat Mont i Vendrell
Cap de la Unitat de Talent per a la Internacionalització de ACC1Ó de la Generalitat de Catalunya

Sra. Rosa Sánchez Ayllon
Training and Recruitment Coordinator Kellogg Manufacturing España

Sr. Albert Fonts Ribas, Coordinador de Relacions Internacionals de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV

En el marc de les Primeres Jornades Internacionals de la URV, i amb l'objectiu de conscienciar la comunitat universitària de la necessitat d'obrir-nos al món en tots el seus aspectes, s'han programat moltes activitats de formació i lúdiques als diferents campus: Catalunya, Sescelades, Bellissens i a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.

Amb aquestes activitats, dirigides pel Vicerectorat de Relacions Internacionals, i organitzades pel Centre Internacional amb la col·laboració d'altres unitats i serveis i d'Estudiants internacionals AEGEE Tarragona, es vol promoure els valors de la internacionalització entre els diferents col·lectius, seguint el primer objectiu del Pla Estratègic d'Internacionalització.