Ets a: Portada > Notícies > Jornada de Finances

Dijous, 23 de setembre de 2010, a les 18 hores, tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (Campus Bellissens), la "Jornada de Finances, Innovació i Creació d'Empreses: el Paper de les Institucions Financeres"

En l’acte tindrà una participació destacada el Sr. José María Ayala Vargas, president de l’Institut de Crèdit Oficial (ICO), amb una xerrada que porta per títol “El paper de l’ICO en el finançament dels projectes empresarials”

Organitzen l'acte: la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, la Càtedra sobre el Foment de l'Emprenedoria i la Creació d'Empreses i la Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial.

Inscripcions:

Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial