Ets a: Portada > Notícies > Inmaculada Vázquez Labella

Inmaculada Vázquez Labella

Diplomada en Ciències Empresarials (promoció 1989-1992) i llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses (1995-2000).

Va iniciar la seva trajectòria laboral com a becària en pràctiques de la nostra facultat, a la Dow Chemical SA de Tarragona. Ha continuat la seva experiència laboral a Port Aventura com a responsable de patrocinis i des de l'any 1999 treballa a l’empresa Black & Decker, on ha ocupat diversos càrrecs a l'àrea de màrqueting i desenvolupament de nous productes a Itàlia, Anglaterra i Espanya.

Actualment, és la Country Manager de Stanley Black & Decker per Espanya i Portugal, sota la supervisió del Director General de França, Espanya i Portugal. Va ser membre de l'equip europeu per a la integració de les empreses Stanley i Black & Decker.