Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2020-21

Inauguració del curs acadèmic 2020-21 a la FEE

Imatge de la Inauguració del curs 2019-20 de la Facultat d'Economia i Empresa.

El dimarts 1 de desembre de 2020, a les 12 hores, podreu connectar via Teams amb l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, on tindrà lloc l'acte de Inauguració del curs acadèmic 2020-21.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2020-21
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec de la Dra. Mª José Figueres, rectora de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Lliçó inaugural "Fragilitats i febleses del Sistema Nacional de Salut de Catalunya mostrades per la Pandèmia de la COVID-19", a càrrec del Sr. Josep Mª Sabaté i Guasch, director del Servei Català de la Salut (2006-10) i dels Serveis Territorials de Salut a Tarragona (2003-06).
  • Lliurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2020-21:
    Jordi Hurtado Domínguez (actual estudiant del doble grau d'ADE+FIC)
  • Lliurament del premi Borges International Group a l'estudiant graduat amb millor expedient acadèmic del curs 2019-20:
    Carlos de la Losa Casaus (titulat en el doble grau d'ADE+FIC)
  • Paraules del Sr. Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Paraules del Sr. Carles Pellicer, alcalde de Reus.
  • Inauguració del curs, a càrrec de la Sra. Mª José Figueras, rectora de la Universitat Rovira i Virgili.
Veure l'acte on-line

Imatges del Sr. Ramon Burrut, excoordinador de Pràctiques Externes de la Facultat d'Economia i Empresa, de la Sra. Ester Galindo, digital manager de Lyreco Iberia, i de la Sra. Rosa Marsal, de BASF Española.