Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2019-20

Inauguració del curs acadèmic 2019-20 a la FEE

Imatge de la Inauguració del curs 2019-20 de la Facultat d'Economia i Empresa.

El divendres 25 d'octubre de 2019, a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, va tenir lloc la Inauguració del curs acadèmic 2019-20.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2019-20
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.
  • "30 anys de pràctiques empresarials a la Facultat d'Economia i Empresa", a càrrec del Sr. Ramon Burrut.
  • Reconeixement a les entitats col·laboradores en pràctiques empresarials durant més de 15 anys: BASF Española, Diputació de Tarragona, Gestió Integral Sanitària i Assistencial, Port Aventura Entertainment, Ajuntament de La Canonja, Boada & Duch Auditors, Lear Corporation Holding Spain.
  • Reconeixement a la trajectòria professional de la Sra. Ester Galindo, Digital Manager de Lyreco Iberia i exestudiant de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Lliurament dels premis patrocionats per la Fundació Mútua Catalana de la Fase Local de la XI Olimpíada d'Economia:

Liurament del premi a l'estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la XI Olímpiada d'Economia:
Laura Díaz Alba (actual estudiant del doble grau d'ADE+FIC)

Reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc i al seu docent corresponent:
Jose Manuel Vila de l'INS Antoni Martí i Franquès de Tarragona

• Lliurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2019-20:
    Martí García Carmona (actual estudiant del doble grau d'ADE+FIC)
  • Lliurament del premi Borges a l'estudiant titulat amb millor expedient acadèmic del curs 2018-19:
    Anna Iglesias Llaberia (titulada en el doble grau d'ADE+FIC)
  • Paraules del Sr. Joaquim Via, del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Inauguració del curs, a càrrec del Dr. Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.
Veure galeria fotogràfica

Imatges del Sr. Ramon Burrut, excoordinador de Pràctiques Externes de la Facultat d'Economia i Empresa, de la Sra. Ester Galindo, digital manager de Lyreco Iberia, i de la Sra. Rosa Marsal, de BASF Española.