Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2018-19

Inauguració del curs acadèmic 2018-19 a la FEE

Imatge de la Inauguració del curs 2018-19 de la Facultat d'Economia i Empresa.

El divendres 26 d'octubre de 2018, a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, tingué lloc la Inauguració del curs acadèmic 2018-19.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2018-19
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec de la Sra. Mª José Figueras, rectora de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Memòria del curs 2017-18.
  • Lliçó inaugural “La indústria: fonaments del creixement i futur sostenible”, a càrrec del Sr. Raül Blanco, Secretari General d'Indústria i de la PIME del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme.
  • Reconeixement a la trajectòria professional del Sr. Cèsar Grinyó, Director Financer i de Control de Gestió d'AKI Portugal i exestudiant de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Lliurament dels premis patrocionats per la Fundació Mútua Catalana de la Fase Local de la X Olimpíada d'Economia:

Liurament del premi a l'estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la X Olímpiada d'Economia:
Maria Badia (actual estudiant del doble grau d'ADE+FIC)

Reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc i al seu docent corresponent:
Jose Manuel Vila de l'INS Antoni Martí i Franquès de Tarragona

• Lliurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2018-19:
    Marta Barrientos (actual estudiant del doble grau d'ADE+FIC)
  • Paraules del Sr. Antonio Terceño Gómez, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules del Sr. Joan Pedrerol, president del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Paraules del Sr. Carles Pellicer, alcalde de Reus.
  • Inauguració del curs, a càrrec de la Sra. Mª José Figueras, rectora de la Universitat Rovira i Virgili.

Podeu seguir l'acte per videoconferència des de qualsevol ordinador amb connexió a internet. Per seguir l'acte en directe cliqueu aquí.

Imatges del conferenciant d'aquest any, el Sr. Raül Blanco, Secretari General d'Indústria i de la PIME del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme (esquerra); i del Sr. Cèsar Grinyó, Director Financer i de Control de Gestió d'AKI Portugal i exestudiant de la Facultat d'Economia i Empresa, el qual fou premiat pel reconeixement a la seva trajectòria professional (dreta).

Imatges del lliurament del Reconeixement per part de la Fundació Mútua Catalana a l'estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la X Olimpíada d'Economia (esquerra), i al centre de secundària classificat en primer lloc (centre); i lliurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2018-19 (dreta).