Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2017-18

Inauguració del curs acadèmic 2017-18 a la FEE

Imatges de la inauguració del curs 2017-18 de la Facultat d'Economia i Empresa i del conferenciant d'aquest any, el Sr. Simón Pedro Barceló, president de Barceló Hotel Group.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2017-18
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Antonio Terceño Gómez, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Memòria del curs 2016-17.
  • Lliçó inaugural “El turismo: pasado, presente y futuro”, a càrrec del Sr. Simón Pedro Barceló, president de Barceló Hotel Group.
  • Reconeixement a la trajectòria professional de la Sra. M. Daniela Garciaconde Acuña Global Head of Investment Risk. Santander Asset Management i ex.estudiant de la Facultat d'Economia i Empresa
  • Lliurament del premi a l'estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la IX Olimpíada d'Economia i reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc, patrocinats per la Fundació Mutua Catalana:
    Amalia-Luciana Raileanu (Institut Joan Guinjoan i Gispert)
    Pilar Salvadó del Col·legi La Salle de Reus (reconeixement a la tasca docent com a professora d'Economia i Empresa)
  • Liurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2017-18:
    Viorel Cihodaru (matriculat al doble grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat)
  • Paraules del Dr. Antonio Terceño Gómez, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules del Sr. Marc Arza, regidor de Promoció Econòmica i Urbanisme.
  • Inauguració del curs, a càrrec del Dr. Antonio Terceño Gómez, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.

Podeu seguir l'acte per videoconferència des de qualsevol ordinador amb connexió a internet. Per seguir l'acte en directe cliqueu aquí.

Imatges del lliurament del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics estudiants de la FEE (esquerra). Reconeixement per part de Fundació Mútua Catalana a l'estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la IX Olimpíada d'Economia i reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc; i lliurmanet del Premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2017-18.