Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2017-18

Inauguració del curs acadèmic 2017-18 a la FEE

Imatges del lliurament de premis de la Fase Local de les VIII Olimpíades d'Economia.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2017-18
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Memòria del curs 2016-17.
  • Lliçó inaugural “El turismo: pasado, presente y futuro”, a càrrec del Sr. Simón Pedro Barceló, president de Barceló Hotel Group.
  • Reconeixement a la trajectòria professional de la Sra. M. Daniela Garciaconde Acuña Global Head of Investment Risk. Santander Asset Management i ex.estudiant de la Facultat d'Economia i Empresa
  • Lliurament dels premis Fundació Mutua Catalana de la fase local de la IX Olimpíada d'Economia.
  • Liurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2017-18.
  • Paraules del Dr. Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules del Sr. Carles Peciller, alcalde de Reus.
  • Inauguració del curs, a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.

Imatges del lliurament del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics estudiants de la FEE, i del Premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2016-17.