Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2016-17

Inauguració del curs acadèmic 2016-17 a la FEE

Divendres 14 d'octubre, a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, va tenir lloc la Inauguració del curs acadèmic 2016-17.

Imatges del lliurament de premis de la Fase Local de les VIII Olimpíades d'Economia, que va tenir lloc durant la inauguració del curs acadèmic 2016-17.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2016-17
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Memòria del curs 2015-16.
  • Lliçó inaugural “Presente y futuro de los estudios de Economía y Empresa”, a càrrec de la Sra. Ana María López García, presidenta de la Conferencia Española de Decanos de Economía y Empresa.
  • Reconeixement a la trajectòria professional del Sr. Josep M. Panicello Primé, director d'Estratègia del Banc de Santander i exestudiant de la Facultat.
  • Lliurament del premi a l'estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la VIII Olimpíada d'Economia i reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc:
    Ferran Pallàs Guardiola (Institut Narcís Oller, Valls), estudiant del grau Finances i Comptabilitat.
    Jose Manuel Vila Córcoles de l'Institut Martí Franquès (reconeixement al professor d'Economia de l'Empresa del centre millor qualificat).
  • Liurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2016-17:
    Júlia Garcia Güell (Grau d'Administració i Direcció d'Empreses)
  • Paraules del Dr. Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules del Sr. Joan Pedrerol, President del Cosell Social de la URV.
  • Paraules del Sr. Carles Peciller, alcalde de Reus.
  • Inauguració del curs 2016-17, a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.

Imatges del lliurament del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics estudiants de la FEE, i del Premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2016-17.