Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2016-17

Inauguració del curs acadèmic 2016-17 a la FEE

Imatges del lliurament de premis de la Fase Local de les VIII Olimpíades d'Economia.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2016-17
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Memòria del curs 2015-16.
  • Lliçó inaugural “Presente y futuro de los estudios de Economía y Empresa", a càrrec de la Sra. Ana María López García, presidenta de la Conferencia Española de Decanos de Economía y Empresa.
  • Reconeixement a la trajectòria professional del Sr. Josep M. Panicello Primé, director d'Estratègia del Banc Santander i exestudiant de la Facultat.
  • Lliurament dels premis de la fase local de la VIII Olimpíada d'Economia: premi a l'estudiant de la FEE amb millor puntuació i reconeixement a la tasca docent del professor de secundària d'Economia i Empresa del centre que ha obtingut el millor lloc en la classificació per centres:
    Ferran Pallàs Guardiola (Institut Narcís Oller de Valls)
    Sr, Jose Manuel Vila Córcoles (professor d'Economia i Empresa de l'Institut Antoni de Martí Franquès)
  • Liurament del premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2016-17: Júlia García Güell (matriculada al grau d'Administració i Direcció d'Empreses)
  • Paraules del Dr. Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules del Sr. Joan Pedrerol, president del Consell Social de la URV.
  • Paraules del Sr. Carles Peciller, alcalde de Reus.
  • Inauguració del curs, a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.

Imatges del lliurament del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics estudiants de la FEE, i del Premi Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2016-17.