Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2015-16

Inauguració del curs acadèmic 2015-16 a la FEE

Dimecres 25 de novembre, a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, va tenir lloc la Inauguració del curs acadèmic 2015-16.

Imatges del lliurament de premis de la Fase Local de les VII Olimpíades d'Economia, que va tenir lloc durant la inauguració del curs acadèmic 2015-16.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2015-16
Ordre de l’acte
  • Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Memòria del curs 2014-15.
  • Lliçó inaugural “Reconstruint ponts entre el sector financer i els seus clients”, a càrrec del Sr. Josep Soler, Director General de l'Institut d'Estudis Financers.
  • Lliurament del premi a l’estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de la VII Olimpíada d’Economia i reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc, patrocinats per la Fundació Coll-Urgellés:
    Pau Tarrés (Institut Fontanelles)
    José Manuel Vila de l'Institut Martí Franquès (reconeixement al professor d'Economia de l'Empresa del centre millor qualificat)
  • Lliurament dels premis de la Fundació Privada Gresol als millors expedients de grau del curs 2014-15:
    Cèlia Egea Sabaté (Grau d'Administració i Direcció d'Empreses)
    Francesc Xavier Iniesta Llauradó (Grau de Finances i Comptabilitat)
    Elena Ladera Galán (Grau d'Economia)
  • Reconeixement a la trajectòria professional de Jordi Llauradó Vidilla, antic alumne de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules de la Dra. M. Glòria Barberà Mariné, degana de la Facultat d'Economia i Empresa.
  • Paraules del Sr. Marc Arza, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Reus.
  • Paraules del Sr. Joan Pedrerol, President del Cosell Social de la URV.
  • Inauguració del curs 2015-16, a càrrec del Dr. Josep Anton Ferré Vidal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.

Per tornar a veure l'acte d'ianuguració, cliqueu aquí

Imatges del lliurament del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics estudiants de la FEE, i dels Premis Gresol als millors expedients del curs 2015-16.