Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2014-15

Inauguració del curs acadèmic 2014-15 a la FEE

Dimecres, 15 d'octubre, a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, va tenir lloc la Inauguració del curs acadèmic 2014-15.

Imatges del lliurament dels premis de la Fase Local de les VI Olimpíades d'Economia, i del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics alumnes de la FEE, que es van lliurar a la cerimònia d'inauguració del curs acadèmic 2014-15.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2014-15

Ordre de l’acte

• Obertura de l’acte a càrrec de de la Dra. M. Glòria Barberà Mariné, degana de la Facultat d’Economia i Empresa
  • Memòria del curs 2013-14
  • Lliçó inaugural “El nou paradigma de l'empresa familiar en un entorn global”, a càrrec de la Sra. Adriana Casademont, Presidenta de Casademont S.A.
  • Lliurament del premi a l’estudiant de la FEE millor classificat en la Fase Local de les VI Olimpíades d’Economia i reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc:
    Gabriel Arbonès Domingo (Institut Joan Guinjoan de Riudoms)
    Imma Candel del Col·legi Aura (reconeixement al professor d'Economia de l'Empresa del centre millor qualificat)
  • Lliurament dels premis de la Fundació Privada Gresol als millors expedients del curs 2013-14:
    Marta Ayala Ruíz (Grau d'Administració i Direcció d'Empreses)
    Adrián Jiménez de Andrés (Grau de Finances i Comptabilitat)
    David Maldonado Sánchez (Grau d'Economia)
  • Reconeixement a la trajectòria professional d'antics alumnes de la Facultat d'Economia i Empresa a:
    Sr. Josep A. Aliagas
  • Paraules del Sr. Marc Arza, regidor d’Innovació, Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Reus
  • Inauguració del curs 2014-15, a càrrec de la Dra. M. Glòria Barberà Mariné, degana de la Facultat d’Economia i Empresa

Imatges del lliurament dels Premis Gresol als millors expedients del curs 2013-14.