Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2013-14

Inauguració del curs acadèmic 2013-14 a la FEE

Dimarts, 19 de novembre, a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa, tindrà lloc la Inauguració del curs acadèmic 2013-14.

Podeu seguir l'acte en directe, accedint com a convidat a: http://videoconferencia.urv.es/r55892011/

Imatges del lliurament dels premis de la Fase Local de les V Olimpíades d'Economia, i del Reconeixement a la trajectoria professional d'antics alumnes de la FEE.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2013-14

Ordre de l’acte

• Obertura de l’acte a càrrec de de la Dra. M. Glòria Barberà Mariné, degana de la Facultat d’Economia i Empresa
  • Memòria del curs 2012-13
  • Lliçó inaugural “L’economia al servei de les persones”, a càrrec del Dr. Arcadi Oliveres Boadella, professor del Departament d’Economia Aplicada de la UAB
  • Lliurament del premi a l’estudiant de la FEE classificada en la Fase Local de les V Olimpíades d’Economia i reconeixement al centre de secundària amb la millor qualificació:
    Júlia Gómez García, estudiant del Col·legi La Salle Tarragona
    Juan Manuel Gallart Cano (reconeixement al professor d'Economia de l'Empresa del centre millor qualificat)
  • Lliurament dels premis de la Fundació Privada Gresol als millors expedients del curs 2012-13:
    Amanda Gómez Gómez (Grau d'Administració i Direcció d'Empreses)
    Laura Fabregat Aibar (Grau de Finances i Comptabilitat)
    Patrícia Sanz Córdoba (Grau d'Economia)
  • Reconeixement a la trajectòria professional d'antics alumnes de la Facultat d'Economia i Empresa a:
    Sr. Daniel Cañellas Figuerola, director de Recursos Humans de Fischer Ibèrica SAU
  • Paraules del Sr. Marc Arza, regidor d’Innovació, Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Reus
  • Inauguració del curs 2013-14, a càrrec de la Dra. M. Glòria Barberà Mariné, degana de la Facultat d’Economia i Empresa

Imatges del lliurament dels Premis Gresol als millors expedients del curs 2012-13.