Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2012-13

Inauguració del curs acadèmic 2012-13 a la FEE

Dimecres, 21 de novembre, a les 12 hores, a l'Aula Magna del Campus Bellissens, tindrà lloc la Inauguració del curs acadèmic 2012-13 a la Facultat d'Economia i Empresa de la URV.

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2012-13

Ordre de l’acte

• Obertura de l’acte a càrrec del Dr. Francesc Xavier Grau Vidal, rector de la URV
  • Memòria del curs 2011-12
  • Parlaments amb motiu del 25è aniversari
    Dr. Antonio Terceño Gómez, director i degà: 1988-1998
    Dra. Misericòrdia Carles Lavila, degana: 1998-2003
    Dr. Miquel Àngel Bové Sans, degà: 2003-2007
  • Lliurament dels premis i reconeixements de la Fase Local de les IV Olimpíades d'Economia a:
    Judit Sorribes Serra (1a classificada)
    Llorenç Callau, de l'IES Joaquim Bau (reconeixement al professor d'Economia de l'Empresa del centre millor qualificat)
  • Lliurament dels premis de la Fundació Privada Gresol als millors expedients del curs 2011-12:
    Adrià Gutiérrez Carbò (Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses
    Sònia Verde Llop (Llicenciatura d'Economia)
  • Reconeixement a la trajectòria professional d'antics alumnes de la Facultat d'Economia i Empresa a:
    Rosa Marsal Clotet
    Hernán P. Vigier
  • Paraules de la Dra. M. Glòria Barberà Mariné, degana de la Facultat d'Economia i Empresa
  • Paraules del Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde de Reus
  • Inauguració del curs 2012-13, a càrrec del Dr. Francesc Xavier Grau, rector de la URV

Imatges del lliurament dels reconeixements a la trajectoria professional d'antics alumnes de la FEE, i dels premis Gresol als millors expedients del curs 2011-12.

Recull de premsa

Diari Tarragona (22/11/12)