Ets a: Portada > Notícies > Inauguració curs 2011-12

Inauguració del curs acadèmic 2011-12 a la FCEE

Divendres, 11 de novembre, a les 11 hores, a l'Aula Magna del Campus Bellissens, va tenir lloc la Inauguració del curs acadèmic 2011-12 a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV.

Va impartir la lliçó inaugural el Dr. Robert Aumann, professor de la Hebrew University of Jerusalem, i guardonat, l'any 2005, amb el Premi Nobel d'Economia, "per haver ampliat la nostra comprensió de conflicte i cooperació en la teoria de jocs".

SESSIÓ ACADÈMICA D’OBERTURA DEL CURS 2011-12

Ordre de l’acte

• Memòria del curs 2010-11
  • Lliçó inaugural “Incentius”, a càrrec del Prof. Dr. Robert J. Aumann, Premi Nobel d’Economia de l’any 2005 i catedràtic de la Hebrew University de Jerusalem
  • Lliurament dels premis als millors expedients de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, atorgats per la Fundació Gresol a les estudiants: Sandra Vivó Martín (Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses), Maria Soldevila Ribera (Llicenciatura en Economia), i Susana San José Albarracín (Diplomatura en Ciències Empresarials).
  • Reconeixement a la trajectòria professional d'antics alumnes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials a Josep Maria Tost Borràs, i a Antoni Vidiella i Anguera.
  • Paraules de la Sra. M. Glòria Barberà, Degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
  • Paraules de l’Il·lm. Sr. Carles Pellicer, Alcalde de Reus
  • Paraules del Sr. Francesc Xavier Grau, Rector Mgfc. de la Universitat Rovira i Virgili

L'acte es va poder seguir per videoconferència a les aules 108 i 115 del Campus Terres de l'Ebre