Ets a: Portada > Notícies > III Converses Camp Tarragona

III Converses al Camp de Tarragona: la gestió sanitària al servei de les persones

Imatges de les III Converses al Camp de Tarragona

La Fundació Privada Mútua Catalana convoca per tercer any el fórum de debat Converses al Camp de Tarragona. L’objectiu és fer una trobada anual amb aportacions multidisciplinars en dues línies de treball: posar a debat la realitat del territori en una projecció europea i convidar referents mundials d’una determinada materia.

Aquesta tercera edició s’organitza en col·laboració amb la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i la Facultat d’Economia i Empresa de la URV. Aquest any es tractarà un dels pilars fonamentals de l’Estat de benestar: la sanitat. L’enfoc es posarà en la incidència de la millora de la seva gestió per tal d’optimitzar el servei a les persones. Aquestes III Converses s’organitzen, com ja és habitual, en dues jornades. A la primera es tractarà la situació i la proposta estratègica quant a la millora del servei sanitari al Camp de Tarragona. Durant el segon dia comptarem amb la presència del Dr. Rafael Matesanz fundador i director de l’Organització Nacional de Trasplantaments, un autèntic
exemple de com una bona organització i gestió poden comportar un millor servei a les persones. El Dr. Matesanz és l’autèntic artífex d’aquest èxit sanitari que ha generat, durant els últims vint-i-cinc anys, que l’Estat espanyol sigui líder mundial en el camp de les donacions i els transplantaments.

Amb aquestes terceres converses la Fundació Privada Mútua Catalana vol continuar el seu treball de divulgació de la cultura i la consciencia social, fomentant el debat, el diàleg, la confrontació d’idees i arguments, els acords i els consensos sobre els grans temes que afecten el nostre territori.

Resum 1a Jornada

Resum 2a Jornada