Ets a: Portada > Notícies > Xerrada d'Economia del CREIP

Xerrada d'Economia del CREIP 2016-2017

Imatges de la Xerrada d'Economia 2016 - 2017 organitzada pel CREIP el passat 9 de novembre del 2016.

El dimecres 9 de novembre al migdia ha tingut lloc a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa de la URV la Xerrada d'Economia 2016-2017, organitzada pel Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública (CREIP), en la qual el Sr. Víctor Grífols Roura, president i CEO de Grífols SA, ha pronunciat la conferència: "Grífols, d'empresa familiar a companya global".

Grífols SA és una empresa farmacèutica catalana, però àmpliament internacionalitzada, que pertany a l'IBEX 35 i està especialitzada en tres grans línies de negoci:

1) Bioscience: hemoteràpia o tractament de malalties mitjançant la sang i els components sanguinis, activitat en la qual és líder mundial.

2) Diagnostic: fabricació i desenvolupament d'aparells, instrumentals i reactius per a proves hematològiques i immunològiques.

3) Farmàcia hospitalària: subministra des de solucions parenterals estàndard per a la teràpia intravenosa o especialitats per a la nutrició clínica, fins a una extensa varietat de productes i dispositius mèdics.