Ets a: Portada > Notícies > Conferència Barça

Conferència: "El Barça un cas d'èxit empresarial"

Dimecres 17 de març, a la Sala de Graus de la FCEE (Campus Bellissens), el Sr. Jaume Ferrer, Vicepresident de l'àrea de Patrimoni del FC Barcelona, impartirà la conferència: "El Barça un cas d'èxit empresarial".

La ponència analitzarà el canvi de model de gestió que va acometre l'àrea de màrqueting del FC Barcelona, després d'imposar-se a les eleccions del 2003. Desvetllarà les claus que han fet que el Barça es converteixi en l'entitat de futbol que ha augmentat de forma més ràpida i voluminosa la seva facturació, gràcies, en part, a la seva estratègia de màrqueting.

El Vicepresident del Barça exposarà com van aconseguir aquesta fita mitjançant un innovador programa de patrocini, merchandising, posicionament de marca, o les gires a països estratègics per a la projecció internacional del club. Abordarà, alhora, els nous reptes que afronta el Barça en el propers anys per consolidar aquest model de gestió d’èxit i mantenir el creixement en el seu compte de resultats.