Ets a: Portada > Notícies > II Campionat Interuniversitari BugaMAP

II Campionat Interuniversitari BugaMAP

Imatges de la Final del II Campionat Interuniversitari BugaMAP, que s'ha celebrat a la Facultat d'Economia i Empresa, el 19 de febrer de 2020.

Dimecres 19 de febrero, va tenir lloc a la Facultat d'Economia i Empresa de la URV la final del II Campionat Interuniversitari BugaMAP Catalunya-Balears 2019-20, organitzat per la Fundació Mapfre. Aquest joc de simulació empresarial de la Fundació Mapfre, ensenya als estudiants universitaris i de postgrau com funciona la gestió del negoci d'assegurances mitjançant la presa de decisions, i la simulació del seu impacte en la quota de mercat, els resultats i la solvència de la companyia.

Han estat finalistes els equips de la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat de les Illes Balears, la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, i la Universitat CEU - Abat Oliba.

Els 5 membres de l'equip guanyador, la Universitat de les Illes Balears, han estat obsequiats amb una placa de metacrilat, i una targeta regal d'El Corte Inglés per valor de dos-cents euros. Els finalistes dels altres 3 equips, van rebre un premi commemoratiu i un diploma acreditatiu de la seva participació en el campionat.

Van fer el lliurament dels premis: el Dr. Antoni Terceño (degà de la Facultat d'Economia i Empresa), el Sr. Javier Raga (director territorial de Mapfre a Tarragona), i el Sr. Sergio Sánchez (Cap de Formació de Mapfre a Tarragona).

Veure recull de premsa

Diari digital de la URV