Ets a: Portada > Notícies > Benvinguda estudiants nou accés

Canvis en l'organització acadèmica curs 2020-21 derivats del Covid-19

Benvingudes i benvinguts al curs 2020-21 de la Facultat d'Economia i Empresa

Us donem la benvinguda a la Facultat d'Economia i Empresa de la URV. Com és prou conegut, com a conseqüència de la padèmia provocada per la COVID 19, el proper curs, que per a vosaltres és tan important per ser el vostre primer contacte amb la universitat, no podrà ser un curs normal. Algunes de les característiques que eren bandera a la nostra Facultat, ara també la vostra, no es podran mantenir.

Com a conseqüència de les mesures sanitàries que hem hagut de prendre, molts dels espais (aules) de la Facultat no es podran utilitzar i hem hagut de concentrar la docència en aquelles aules de major dimensió per tal de mantenir el distanciament necessari. Tot això ens ha obigat a un seguit de canvis respecte a la nostra estructura normal i que potser era la informació que teníeu. Els canvis més significatius són:

Deixar d'impartir els grups d'assignatures en anglès a primer curs per equilibrar els estudiants matriculats en tots els grups.

No podrem garantir un horari compacte a tots els estudiants de nou accés, però sí a la majoria.

Hem hagut de reduir les hores de classes presencials, de quatre hores a la setmana per assignatura a tres.

Establir tres torns horaris: de 8 a 11 h, de 12 a 15 h, i de 16 a 19 h, per tal d'optimitzar la utilització d'espais.

Hem realitzat un gan esforç organitzatiu amb una sola finalitat: garantir la màxima presencialitat possible, perquè entenem que és la millor manera d'acompanyar-vos en el vostre procés d'aprenentatge. Aquesta és una situació conjuntural, i tan bon punt passi aquest malson, tornarem a donar totes les prestacions que ens han caracteritzat, i al llarg dels vostres estudis podreu gaudir-ne d'elles. Estem convençuts/des, que compreneu que la situació és complicada i que momentàniament res pot ser com sempre era. Encara i així, estem segurs/es que amb el vostre esforç i la vostra col·laboració aconseguirem que aquest curs sigui molt profitós. Intentarem que en entrar a la Facultat aconseguiu allunyar-vos d'aquesta estranya situació i pugueu desenvolupar la vostra formació com sempre hem fet.

També tenim preparat, si malauradament l'escenari de la pandèmia empitjorés, la transició a una docència semivirtual, o fins i tot, completament virtual si fos necessari.

Precisament aquest curs, per tot el que hem comentat, us esperem encara amb més il·lusió que qualsevol altre any i esmerçarem tots els esforços que calguin per garantir-vos la millor formació.