Ets a: Portada > Notícies > Beca Reddis 2019-20

Acte de lliurament de la beca Reddis curs 2019-20

Imatge de l'acte de lliurament de la Beca de la Fundació Privada Reddis del curs 2019-20, que tingué lloc el 25 de novembre de 2020.

El passat dimecres 25 de novembre, a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili, va tenir lloc l'acte de lliurament de les beques de la Fundació Privada Reddis a 14 alumnes que el curs passat van fer una estada de mobilitat acadèmica en una universitat estrangera.

Ateses les circumstàncies especials provocades per la pandèmia, en aquesta ocasió l'acte s'ha desenvolupat sense públic, i ha estat el degà de la Facultat qui ha fet lliurament dels diplomes a tots els estudiants.

Des de l'any 1995, La Fundació Privada Reddis concedeix aquests ajuts als estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa. Durant aquests 25 anys, 547 estudiants de la Facultat han rebut la Beca Reddis. Tenint en comte que els ajuts que reben els estudiants que participen en programes de mobilitat no cobreix les despeses ocasionades durant la seva estada, el complement econòmic que els suposa la Beca Reddis facilita aquesta mobilitat.

Un dels objectius estratègics de la Facultat és afavorir la internacionalització del centre i dels seus estudis. Així la Facultat comptà el curs 2019-20 amb convenis amb 144 universitats (123 universitats estrangeres i 21 espanyoles), de 34 països, i amb una oferta de 447 places. Respecte als estudiants que fan estades a la Facultat, i agafant dades del curs 2018-19, donat que el curs passat va ser anormal per la pandèmia, 97 estudiants estrangers varen fer una estada a la Facultat i el 70% dels estudiants de màster son d'altres universitats.

com a novetat, el curs 2021-22 s'oferirà una doble titulació amb la West University de Suècia, de forma que els nostres estudiants podran obtenir a més del títol de la URV, el títol d'aquesta universitat.

Des de la Facultat d'Economia i Empresa volem agrair a la Fundació Privada Reddis la seva col·laboració, i felicitar als estudiants que, malgrat les circumstàncies adverses, han pogut desenvolupar l'estada de mobilitat i gaudir d'aquesta beca.