Ets a: Portada > Notícies > Beca Reddis 2018-19

Acte de lliurament de la beca Reddis curs 2018-19

Imatge dels organitzadors i conferenciants de l'acte de lliurament de la Beca de la Fundació Privada Reddis del curs 2018-19, que tingué lloc el 12 de novembre de 2019.

El dimarts 12 de novembre, a les 19.30 h, a la seu de la Fundació Privada Reddis (plaça de la Llibertat, núm. 6 de Reus), va tenir lloc l'acte de lliurament de la Beca de la Fundació Privada Reddis als estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa.

L'import de la beca, 10.500 euros, es repartirà aquest any entre 16 estudiants de la FEE que el passat curs 2018-19 van participar en programes de mobilitat acadèmica. La dotació individual de la beca és de 1.000 € per als estudiants que han fet una estada anual, i 500 € si l'estada va ser quadrimestral.

Imatge dels estudiants guardonats en l'acte de lliurament de la beca de la Fundació Privada Reddis del curs 2018-19.