"Loading..."

Reunió del Comitè d'Internacionalització de la URV

El passat 19 d'octubre va tenir lloc una reunió extraordinària del Comitè d'Internacionalització de la URV, en la qual també va participar Hans Georg van Liempd, expresident de l'Associació Europea per a l'Educació Internacional (EAIE en les sigles en anglès) i responsable del Projecte d'Internacionalització de la University of Tilburg (Països Baixos).

Durant la seva visita va oferir una sessió informativa al Campus Catalunya a membres del personal administratiu, personal docent i personal de recerca de la URV.

La Dra. Mercedes Teruel va atendre a la reunió en representació de la Facultat d'Economia i Empresa.

Podeu consultar l'article complet a la plana web del Diari Digital de la URV (en anglès).