"Loading..."

Premi Richard R. Nelson Prize a la professora del Màster en Emprenedoria i Innovació, Dra. Mercedes Teruel

La professora del Màster en Emprenedoria i Innovació, Dra. Mercedes Teruel ha estat guanyadora del Richard R. Nelson Prize (2016) atorgat pels editors de les revistes "Industrial and Corporate Change" i "Research Policy". El premi reconeix la contrubució substancial a la literatura de l'article titulat "Intern-firm competition and firm growth: Is there any evidence of direct competition between firms?" escrit juntament amb l'investigador Alexander Coad (IPTS - Comissió Europea, Sevilla).

L'article ha estat publicat a la revista "Industrial and Corporate Change" i escollit entre els publicats durant el període 2009 - 2013. L'entrega del premi es realitzarà durant el ICC Conference a la University of California de Berkeley el proper mes de desembre.