"Loading..."

Madrid Case Competition: inscripcions obertes fins el dijous 31 de gener de 2019

És imprescindible que es conegui la totalitat de la normativa i les condicions per les que es regeix la competició.

La Madrid Case Competition és un projecte creat per la UC3M Consulting Association amb la col·laboració de la Boston Consulting Group, l'objectiu de la qual és fomentar la formació sobre el món corporatiu entre els estudiants i les estudiants universitàries. El repte és aconseguir la millor solució a un cas real de negoci i competir contra equips universitaris de la resta de l'Estat, en igualtat de condicions.

Poden participar-hi els i les estudiants de qualsevol titulació de grau o màster (revisar els requisits per poder participar), de qualsevol universitat espanyola, que hagin finalitzat el 1r curs, i que tinguin un bon nivell d'anglès.

Els esdeveniments i les notícies generals sobre la competició en qüestió, s'anunciaran a través de la pàgina web: www.madridcasecompetition.com, així com també per correu electrònic, a tots els seus participants, i a través dels propis comptes de la competició a les xarxes socials.

Per més informació: info@madridcasecompetition.com