"Loading..."

Conferència sobre Economia Col·laborativa

Dilluns, 9 d'abril, a les 13 h, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1; de Reus), tindrà lloc una "Xerrada sobre Economia Col·laborativa", on s'exposarà què és, les oportunitats de negoci que ofereix, i el seu impacte social..

La xerrada anirà a càrrec de la Sra. Lucía Hernández, de l'organització sense ànim de lucre Oui Share.

Lucía Hernández és experta en Economia Col·laborativa, responsable d'estratègia de Oui Share Espanya. Assessora d'empreses i governs en la integració i adopció de models d'economia col·laborativa. Membre de Barcola, la comissió de l'Ajuntament de Barcelona per promoure l'economia col·laborativa. Membre de la Comissió Interdepartamental de Turisme de la Generalitat de Catalunya. També és mentora a Ship2B.

Oui Share és una organització sense ànim de lucre fundada el gener de 2012 a París, que ha evolucionat ràpidament cap a una comunitat global repartida per Europa, Amèrica del Nort, Amèrica del Sud i Orient Mitjà. Oui Share lidera projectes i activitats d'economia col·laborativa i els seus principals centres d'operacions són París, Barcelona, Londres, Munic, Montreal i Río de Janeiro.

Més informació sobre Oui Share: