"Loading..."

Noticias

El dilluns 22 d'octubre a la Sala de Graus de la Facultat d'Economia i Empresa es va celebrar l'acte de benvinguda als estudiants dels màsters oficials del curs 2018/19.

A l'acte, al qual van assistir també les coordinadores dels màsters, el degà de la Facultat, el Dr. Antonio Terceño, va fer una presentació del centre i dels estudis que s'imparteixen:

El passat dijous 18 d'octubre, el Canal Reus TV va emetre un entrevista a Ignasi Merediz, estudiant de 4t del grau d'Economia, el qual va fer una estada d'un curs a la Universitat de Cornell (Estats Units); i a Juan Pedro Lucanero de Bahía Blanca (Argentina) que ha vingut a la Facultat a cursar el Màster en Direcció d'Empreses.

Per veure l'entrevista clica aquí.

Sol·licituds del 8 al 15 d’octubre.

Par accedir a la sol·licitud, premeu aquí.

Fins el 21 de setembre podeu fer la preinscripció als màsters oficials de la Facultat d'Economia i Empresa:

- Màster en Mercats Internacionals

Enllaç per fer la preinscripció: https://www.urv.cat/masters/alumne/index.jsp?idioma=1

El passat divendres 20 de juliol es va reunir el degà, el Dr. Antonio Terceño amb la Dra. Larisa Savga, de la Trade Cooperative University of Moldova per treballar en la doble titulació amb el Màster en Direcció d'Empreses de la Universitat Rovira i Virgili. A la reunió també van assistir la coordinadora del Màster, la Dra. Eleni Papaoikonomou i la Dra. M. Victòria Sànchez.

Últims dies per a preinscriure’s als màsters oferts per la Facultat d’Economia i Empresa.

Data límit: divendres 20 de juliol de 2018.

El dimecres 11 de juliol es va celebrar l’Acte de Lliurament dels Premis Extraordinaris de final d’estudis que atorga la Universitat Rovira i Virgili a l’Aula Magna del Campus Catalunya. De la Facultat d’Economia i Empresa han estat reconeguts amb el premi, per ser els millors dels seus estudis, 6 estudiants:

El dia 28 de juny a les 18 h. a la Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa, tingué lloc l'Acte de Graduació dels Màsters en Emprenedoria i Innovació, en Direcció d'Empreses i en International Markets.

El proper curs 2018/19, la Facultat impartirà tres màsters oficials:

- Màster en Mercats Internacionals

La Facultat organitza unes sessions informatives en les quals les coordinadores dels diferents màsters informaran sobre els seus continguts, sortides professionals i altres característiques dels màsters, així com de les beques disponibles per poder cursar-los. El calendari de les sessions és el següent:

Fins el 20 de juliol podeu fer la preinscripció als màsters oficials de la Facultat d'Economia i Empresa:

• Màster en Direcció d'Empreses
  • Màster en Emprenedoria i Innovació
  • Màster en Mercats Internacionals

Informació sobre beques i ajuts: http://www.fee.urv.cat/masters/ca/beques

Places limitades

Dilluns, 9 d'abril, a les 13 h, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1; de Reus), tindrà lloc una "Xerrada sobre Economia Col·laborativa", on s'exposarà què és, les oportunitats de negoci que ofereix, i el seu impacte social..

La xerrada anirà a càrrec de la Sra. Lucía Hernández, de l'organització sense ànim de lucre Oui Share.

El master nos permite ver qué implica la innovación en términos tecnológicos” Rosalba Lilia Bollás y Diego A. Urbina, estudiantes de intercambio del Máster en Emprendimiento e Innovación de la Facultad de Economía y Empresa.

Alumnos del máster de Emprendimiento e Innovación.

El passat divendres 19 de febrer, els alumnes/as del Màster d'Emprenedoria i Innovació Empresarial van poder realitzar dues taules rodones en el marc de l'assignatura <<El finançament per a noves empreses innovadores>> organitzat per la coordinadora del màster, la Dr. Laia Pié. Els convidats a aquestes taules rodones van ser Marcel Abad; director general de Fundació Oportunitas i President de l'Associació Espanyola de Microfinances i Victor Rubio; director general de Wenergy i premi al millor jove emprenedor de Catalunya.

Aquesta convocatòria de mobilitat està dirigida exclusivament als estudiants matriculats durant el curs 2017-2018 a un dels màsters URV següents:

- Màster Interuniversitari en Nutrició i Metabolisme

- Màster Interuniversitari en Antropologia Mèdica i Salut Global

- Màster Universitari en Direcció d'Empreses

- Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació

- Màster Universitari en Mercats Internacionals

El guardó s'ha atorgat a un cas pràctic sobre el mapa estratègic de Vueling Airlines i els indicadors clau en la presa de decisions d'aquesta companyia aèria

Des de 2007, per a la implantació de noves titulacions de grau, màster i doctorat, els Reials decret 1393/2007 i 99/2011 exigeixen que els centres universitaris comptin amb un Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SIGQ).

El proper curs 2017/18, la Facultat impartirà tres màsters oficials:

Dra. Aurèlia Mañé Estrada

El dimarts 4 d'abril, la Dra. Aurèlia Mañé Estrada, professora de política econòmica i relacions energètiques internacionals de la Universitat de Barcelona, va realitzar una xerrada sobre "El canvi energètic a Xina". La sessió va tenir lloc en el marc de l'assignatura "Economies Emergents" per als estudiants del Màster en Mercats Internacionals que s'imparteix a la Facultat d'Economia i Empresa.

Pàgines