"Loading..."

El proper curs 2018/19, la Facultat impartirà tres màsters oficials:

- Màster en Mercats Internacionals

La Facultat organitza unes sessions informatives en les quals les coordinadores dels diferents màsters informaran sobre els seus continguts, sortides professionals i altres característiques dels màsters, així com de les beques disponibles per poder cursar-los. El calendari de les sessions és el següent:

Fins el 20 de juliol podeu fer la preinscripció als màsters oficials de la Facultat d'Economia i Empresa:

• Màster en Direcció d'Empreses
  • Màster en Emprenedoria i Innovació
  • Màster en Mercats Internacionals

Enllaç per fer la preinscripció: https://www.urv.cat/masters/alumne/index.jsp?idioma=1

Informació sobre beques i ajuts: http://www.fee.urv.cat/masters/ca/beques

Places limitades

Dilluns, 9 d'abril, a les 13 h, a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1; de Reus), tindrà lloc una "Xerrada sobre Economia Col·laborativa", on s'exposarà què és, les oportunitats de negoci que ofereix, i el seu impacte social..

La xerrada anirà a càrrec de la Sra. Lucía Hernández, de l'organització sense ànim de lucre Oui Share.

El master nos permite ver qué implica la innovación en términos tecnológicos” Rosalba Lilia Bollás y Diego A. Urbina, estudiantes de intercambio del Máster en Emprendimiento e Innovación de la Facultad de Economía y Empresa.

Alumnos del máster de Emprendimiento e Innovación.

El passat divendres 19 de febrer, els alumnes/as del Màster d'Emprenedoria i Innovació Empresarial van poder realitzar dues taules rodones en el marc de l'assignatura <<El finançament per a noves empreses innovadores>> organitzat per la coordinadora del màster, la Dr. Laia Pié. Els convidats a aquestes taules rodones van ser Marcel Abad; director general de Fundació Oportunitas i President de l'Associació Espanyola de Microfinances i Victor Rubio; director general de Wenergy i premi al millor jove emprenedor de Catalunya.

Aquesta convocatòria de mobilitat està dirigida exclusivament als estudiants matriculats durant el curs 2017-2018 a un dels màsters URV següents:

- Màster Interuniversitari en Nutrició i Metabolisme

- Màster Interuniversitari en Antropologia Mèdica i Salut Global

- Màster Universitari en Direcció d'Empreses

- Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació

- Màster Universitari en Mercats Internacionals

Fins el 19 de setembre podeu fer la preinscripció als màsters oficials de la Facultat d'Economia i Empresa:

- Màster en Mercats Internacionals

El guardó s'ha atorgat a un cas pràctic sobre el mapa estratègic de Vueling Airlines i els indicadors clau en la presa de decisions d'aquesta companyia aèria

Des de 2007, per a la implantació de noves titulacions de grau, màster i doctorat, els Reials decret 1393/2007 i 99/2011 exigeixen que els centres universitaris comptin amb un Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SIGQ).

El proper curs 2017/18, la Facultat impartirà tres màsters oficials:

Dra. Aurèlia Mañé Estrada

El dimarts 4 d'abril, la Dra. Aurèlia Mañé Estrada, professora de política econòmica i relacions energètiques internacionals de la Universitat de Barcelona, va realitzar una xerrada sobre "El canvi energètic a Xina". La sessió va tenir lloc en el marc de l'assignatura "Economies Emergents" per als estudiants del Màster en Mercats Internacionals que s'imparteix a la Facultat d'Economia i Empresa.

Imágenes de la visita

Els estudiants dels màsters en Direcció d'Empreses i Emprenedoria i Innovació van visitar el passat dimarts 14 de març les instal·lacions de Port Aventura World. La visita es va realitzar en el marc de l'assignatura Responsabilitat Social Corporativa i els va acompanyar la professora de l'assignatura, Dolors Setó.

Els estudiants van veure les instal·lacions del parc, la gestió mediambiental i també altres instal·lacions com el gimnàs pels treballadors, els van explicar les pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa que du a terme l'empresa.

L'Agència Tributària de Catalunya realitza una presentació de l'oferta de places per a inspectors i gestors tributaris, sessió a càrrec de la Sra. Montserrat Pareto Garcia, Directora General de Planificació i Estudis Fiscals, i la Sra. Anna Guembe, Tècnica Superior.

Lloc: Aula 0.2 de la Facultat d'Economia i Empresa

Data i hora: 15 de març, a les 13.00 hores.

El director de Recursos Humans de PortAventura World, Albert Sanantón, va assistir com a convidat a l'assignatura Lideratge i gestió del talent del Màster en Direcció d'Empreses de la Facultat d'Economia i Empresa.

El tema de la sessió va ser "Sistemes i Polítiques de Gestió del Talent".

Durant els dies 3, 4 i 5 d'abril, l'empresa Borges International Group organitzarà unes jornades de Master Class dirigides a estudiants dels Graus d'ADE, Economia, Finances i Comptabilitat, i estudiants dels Màsters en Direcció d'Empreses, Emprenedoria i Innovació, i Mercats Internacionals de la Facultat d'Economia i Empresa.

Dades del programa Master Class:

Jornades: 3, 4 i 5 d'abril 2017

Horari: de 18.00 a 20.00 hores

El projecte de recerca "Competències lingüístiques en l'era digital: la millora de la productivitat i l'ocupabilitat laboral", liderat pels professors de la Facultat d'Economia i Empresa Antoni Vidal i Amado Alarcón, ha estat seleccionat pel programa RecerCaixa 2016.

A partir de l'1 de març podeu començar les preinscripcions als màsters de la Facultat d'Economia i Empresa.

Dins de l'assignatura Responsabilitat Social i Ètica Empresarial, els estudiants del Màster en Mercats Internacionals que s'imparteix en la Facultat d'Economia i Empresa han realitzat, l'11 de gener, una visita a la Muntanyeta, Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona.

Sessió informativa dels màsters oficials de la Facultat d'Economia i Empresa, dilluns 23 de gener a les 12.00 hores a l'Aula Magna del Campus Bellissens (Reus).

Pàgines