"Loading..."

La Facultat d'Economia i Empresa

La Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili acumula l'experiència de més de 25 anys formant professionals en aquest àmbit, però al mateix temps, pertany a una universitat jove i dinàmica, molt ben situada en els rànquings de qualitat a nivell mundial (la URV es troba en el rànquing 150 Under 50 que elabora la revista Times Higher Education, sent la 4a millor universitat d'Espanya i la 83a millor de tot el món de menys de cinquanta anys).

Entre els objectius de la facultat està oferir una formació d'excel·lència tant a nivell nacional com internacional. Els graus, màsters i el programa de doctorat es complementen amb la celebració de conferències on participen rellevants personalitats de l'àmbit econòmic. En els últims anys, la Facultat d'Economia i Empresa ha acollit conferències impartides per experts com ara Finn Kydland (Premi Nobel d'Economia 2004) o Robert J. Aumann (Premi Nobel d'Economia 2005). A més, són doctors honoris causa per la Universitat Rovira i Virgili economistes del prestigi de Josep M. Bricall, Jaume Gil Aluja, Josep Subirats o el també premi Nobel d'Economia Amartya Sen.

La Facultat d'Economia i Empresa ha acollit conferències impartides per varis Premis Nobels

La qualitat dels programes formatius que s'imparteixen a la Facultat d'Economia i Empresa està avalada per la gran quantitat d'estudiants d'altres universitats que trien el nostre centre per fer una estada de mobilitat. En aquest curs han estat prop de 70 estudiants els que han decidit cursar assignatures de grau o màster a la nostra facultat provenint de països com Alemanya, Argentina, Àustria, Bèlgica, Brasil, França, Estats Units, Holanda, Irlanda, Itàlia, Suècia o la Xina, entre d'altres.

La Facultat d'Economia i Empresa està avalada per la gran quantitat d'estudiants d'altres universitats

Si voleu conèixer més de la nostra facultat, consulteu el web: www.fee.urv.cat